lørdag 14. august 2010

Vi er i gang!

Aller først - jeg har forsøkt å lage en oversikt over alle oldebarna til Anna og Reidar. Den ligger som en egen fane øverst i bloggen. Om du finner noen feil eller mangler, gi meg et hint så skal jeg rette det opp.

Så en liten rapport fra slektstreffet.

Fredagen gikk av stabelen med værgudene på vår side. Vi fikk til og med tatt i bruk solbrillene utpå kvelden.

Store og små fra Halsanslekta møtte opp og grillet, spiste, pratet og koste seg sammen. Ungene var i aktivitet hele kvelden, med hoppeslott, fotballkamper, sumobryting og frilek.
Jeg tror de fleste hadde en trivelig kveld, fra de aller minste til de aller største.

Lørdagen våknet vi opp til striregn. Ikke akkurat det vi hadde bestilt.
Faktisk regnet det så mye at vi kunne hatt gjørmebryting i den ene lavvuen.
Men sånn er det når man bor her nord (selv om jeg et øyeblikk trodde jeg våknet opp i Bergen).
Været kan man gjøre lite med.

Det medførte at grillingen utgikk, og vi samlet oss inne på Kilkamhuset.
Der spiste vi litt mat og drakk kaffe, og kl 14 kom Trond Karlsen og holdt et imponerende foredrag om slektshistorien. Tusen takk, Trond! Vi ser fram til en nettbasert slektsbase!

Nå står huset ferdig pyntet, gulvene er vasket, bordene er dekket, og vi tar en velfortjent pust i bakken. Det tar på å delta på slektstreff! :o)

Neste punkt på agendaen er festmiddagen kl 20.00.

Vel møtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.